Hvem bryr seg om hvem Aleksander Rybak drikker vodka med?

rybakDen store saken  i går var at Aleksander Rybak hadde drukket vodka med overdommeren i Melodi Grand Prix.Hvem bryr seg om hvem Aleksander Rybak drikker vodka med? Jeg bryr meg overhode ikke.

Det fikk meg til å tenke på hvor latterlig stort Melodi Grand Prix er i Norge. En ufattelig dårlig musikkonkurranse med thrashy musikk og glam. Det verste er at det er oppegående unge mennesker som er oppriktig opptatt av konkurransen og som er engasjert i utfallet. Til helgen skal jeg på sentralstyremøte i Unge Venstre, og dessverre er det helt sikkert noen der som skal se på MGP og i verste fall blir steller i stand en MGP-fest.

Men nå har jeg bestemt meg: Jeg skal overse MGP.Det er eneste måten man kan takle dette på. Tilslutt er det verdt å avslutte med denne twitter-meldingen fra @geirols: Hva er egentlig kjedeligst av #LOkon og #mgp? De har unektelig noe usjarmerende preg av gammel øst-blokk-sosialisme begge deler.

2 kommentarer

Filed under Humor

2 responses to “Hvem bryr seg om hvem Aleksander Rybak drikker vodka med?

  1. Jeg er enig i at Melodi Grand Prix er latterlig stort i Norge. Derfor er det litt deilig for meg å være i Hellas under Grand Prix i år. Imidlertid er det pussig hvor ofte Melodi Grand Prix dukker opp også når jeg surfer blant de greske kanalene. Og blant de fire-fem artistene som blir vist bilder av, er Alexander Rybak med…

    Altså kan det være at MGP og Rybak er latterlig store i Hellas også…

  2. Charl8e

    Jeg er helt enig. Jeg bryr meg ikke, og jeg kommer heller ikke til å sitte innegrodd i morgen for å følge med på MgP…. bare for å prøve å heie frem Rybak som jeg egentlig ikke har noe sansen for. Jeg syns det har vært flere bedre sanger før, enn hva hans er… og alle de ungene jentene + de eldre damene detter som fluer… i dont! :s

Legg igjen en kommentar

